FANDOM

Spoiler új
"Á, ne!"
Ez az oldal/cikk egy olyan epizódból tartalmaz információt, ami még nem jelent meg Magyarországon, így ez az oldal/cikk jelentős spoilereket tartalmazhat.

Szardonix szobája a Kristály Templomban található egyik szoba. Csak addig érhető el, amíg Szardonix is aktív.

Leírás

Hit that bird!

Szardonix egyik műsorjátéka

Szardonix szobája virtuálisan üres egy fehér űrben. Szardonix, maga, megjegyzi, hogy a szoba végtelen, de csak addig létezik, ameddig ő is. Rózsa szobájához hasonlóan, Szardonix irányíthatja a szobát, ha akarja. A "Know Your Fusion" részben, képes volt a szobáját egy késő esti műsor helyszínévé barkácsolni; díszletekkel, műsorjátékokkal, függönnyel, és egy nevetés hang, ami közönségeként viselkedik. Képes a világtást is manipulálni a szobában, például teljes sötétségbe boríthatja, egyetlen reflektorfénnyel, ami bármit követhet.
Szard szoba megsemmisülés

Szardonix szobája, ahogy lassan megsemmisül

Régi epizódokból is képes jeleneteket megjeleníteni, egy mellé legördülő képernyővel, és más szereplők hangjait képes lejátszani, mint például Szugilitét.

Amikor Szardonix nincsen jelen, tehát inaktív, a szoba megkezdi az önmegsemmisítést. A szoba teljesen kivilágosodik, a talaj meghasad, a kijárat hibádzik, jelezvén, hogy a szoba egyenlővé fog válni a semmivel. Habár, ez alatt a folyamat alatt a szobából még ki lehet menekülni, ha időben teszik azt.

Trivia

Szard ajtó

Szardonix szobájának bejárata

  • A "Know Your Fusion" című epizódban kiderült, hogy Szardonix szobája csak addig érhető el, amíg aktívan egyesülve van.
  • Mikor Szardonix szobája aktiválva van, a Templom ajtó egy függönnyé változik.
  • Ha Szardonix a szobájában járkál, egy reflektorfény követi őt. Ezt ő ki tudja kapcsolni, pont mint, egy vígjákban, amikor reklámszünet van.
  • Szardonix szobája az egyetlen szoba, aminek kinézete nem egyezik meg azzal, hogyan készült az ékkő, vagy néz ki.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki