FANDOM

Síró Reggeli Barátok! egy TV műsor először formálisan bemutatva az "Űrverseny" és rendkívülien sokszor tartalmazva a "Segélykiáltás" epizódban.

Cselekmény

A rajzfilm különböző reggeliket tartalmaz, melyek állandóan sírnak. Elsőre a sírásuk oka ismeretlen, míg a "Segélykiáltás" részben kiderül, hogy akkor sírnak, ha baleset történik (ilyen az, mint mikor a jégkrém a földre esett) vagy, ha valami vidám történik (mint mikor Szomorú Kanál megbocsát Síró Körtének).

Bár első pillantásra nem tűnhet annak, de az "Átalakulás" rész felfedte, hogy mélyebb tartalmú, ahogy Steven kettő karaktert jellemzett: "neurotikus (lelki beteg) és feszült" és "az érzékeny típus, aki azt kívánja, hogy jobb példakép lehessen".

Karakterek

  • Szomorú Alma
  • Szipogó Croissant (említve: "Átalakulás")
    • Szomorú Alma
    • Komor Pohár
    • Kiöntött Tej
    • Síró Körte
    • Keserves Kanál és Szipogó Croissant
    • Szomorú Gofri
  • Síró Körte
  • Kiöntött Tej
  • Komor Pohár
  • Szomorú Gofri
  • Síró Tojás (említve: "Legyen Beach City kretén!")
  • Zokogó Tojástartó
  • Epekedő Grapefruit (említve: "Átalakulás")
  • Keserves Kanál
  • Bőgő Bacon

Kritikus nézet

Greg, az Ékkövekkel nem kedvelik a műsort és zavarodottan látják Steven imádatát iránta. Az "Átalakulás" részben Ametiszt kijelentette hogy "Ki akar síró emberekről rajzfilmet nézni?", és a "Segélykiáltás" részben Gránát egy "Nem igazán" mondattal válaszol, mikor Steven elmondja, hogy egy jó epizódot néztek. Ezen kívül, még tesznek egy erőfeszítést és nézik vele, és ő próbálja elmagyarázni nekik.

Steven maga élvezi a műsort, matricákat a különböző karakterekről és egy Síró Körte figurát birtokolva, míg "Melyik karakter vagy te?" kérdőíveket tölt ki.

Megjelenések

"Ragyogás"

Egy rövid klip jelenik meg a Tv-ben ebben a részben. Egy falfestményt ábrázol a Síró Reggeli Barátokról.

"Űrverseny"

Steven a nem működő lábpadokat matricákkal jelöli meg. Később az apjával nézi magát a rajzfilmet, aki szerint a azok változtak és kezdi öregnek érezni önmagát.

"Csatornatúra"

Peridot menekült a Galaxis Kapuktól, félve a Szomorú Gofri matricától, mint a jel a megszállásként. A matricát elvitte.

"A jövő látomása"

Stevent egy Síró Körte figurával mutatják.

"Üveggolyó-őrület"

Peridot idegesen mutatja meg a Szomorú Gofri matricát, és megkérdezi, ők voltak azok, akik rátették az Otthoni lábpadra, ám választ nem kap. Úgy tűnik, hogy bizonyítékként használták ellenük és ő azt hiszi, hogy az a szimbólumuk.

"Átalakulás"

Steven próbálja rávenni a többieket, hogy kitöltsenek egy személyiség tesztet a Síró reggeli Barátokhoz kapcsolódva. Szipogó Croissant, Zokogó Tojástartó, Epekedő Grapefruit és Kiöntött Tej voltak megemlítve egy kicsit a személyiségükkel.

"Segélykiáltás"

Steven többször próbálja nézni a műsort Ametiszttel és Gránáttal, de döbbenetére, Peridot segélykérő jelei mindig megzavarják. Az egyik epizódban Síró Körte hazudik Keserves Kanálnak, felzaklatva őt, azonban a rész végén Keserves Kanál megbocsát Síró Körtének. Ez egy utalás azokra, amelyek a részben történtek.

Trivia

  • A Síró Reggeli Barátok! egy utalás magára Steven Universe-re. Mielőtt az összetett cselekmény nem tisztázódott, addig gyakran esett kritizálásnak az felnőttek által, állításuk szerint nem megértve a műsort.
    • Ezt követve, a Síró Reggeli Barátok! karakterei a Kristály ékkövekre és más, a rajzfilmben szereplőkre utalnak:
      • Steven személyiség tesztjének eredménye Szipogó Croissant.
      • Steven Gyöngyöt Zokogó Tojástartóként látja, "aki idegbeteg és feszült".
      • Greg Universe "Epekedő Grapefruit, aki érzékeny és szeretne jobb példakép lenni"
      • Gránát "Szigorú, de gyakorlatias. Mint a Kiöntött Tej!"
  • Steven a matricákat használta, hogy megjelölje, melyik lábpad nem működő a Galaxis Kapuknál.
  • Peridot azt hitte, hogy a Kristály ékkövek szimbóluma Szomorú Gofri.
  • Az egyik karakter, Síró Körte szerepelt a Steven Bomb 3 promó képén, a "Segélykiáltás" részt szimbolizálva.
  • A Síró Reggeli Barátok! epizód a "Segélykiáltás" részben arról szól, hogy Síró Körte hazudik Keserves Kanálnak, akit ez felzaklatja. Ez előrevetíti Gyöngy későbbi hazugságát a részben, továbbá mutatva a rajzfilm szimbolikus használatát.
  • A "Segélykiáltás" részben Steven rámutat arra, hogy hogy bocsát meg Keserves Kanál Síró Körtének. Ezután megkérdezi, hogy ő megbocsátana-e Síró Körtének, mire ő csak a vállát vonja meg. Ez is azt mutatja, hogy Gránát mennyire nem hajlandó megbocsátani Gyöngynek.
  • Körtének Deede Magno-Hall ad hangot, aki Gyöngynek is. [Angol verzió]
  • Kanálnak Estelle ad hangot, aki Gránát hangja is. [Angol verzió]

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki