FANDOM

Az Otthoni Ékkövek egy gyűjtőnév, amit a szereplők, a stáb és a nézők használnak azokra a nem-fertőzött Ékkövekre, akik az Ékkő Otthon mellé vannak állva, és nem tagjai a Kristály ékköveknek. A Nagy Gyémánt Hatalom által vannak vezetve.

Tagok

Sárga Gyémánt

Az egyik vezető ékkő, aki az ékkő ranglista tetején helyezkedik el. Peridot és Jasper régebbi felügyelője és felettese.

Kék Gyémánt

Az egyik gyémánt. Nincs sok információnk Kék Gyémántról, bár magas rangú, hatalmi figuraként jelenik meg, hiszen A Nagy Gyémánt Hatalom egyik tagja. Zafír régebbi tagja volt az udvarának.

Rózsaszín Gyémánt

Ő volt a felelős a földi kolóniákért. Rózsa Kvarc elárulta és összetörte. Jasper, Rózsa Kvarc és Rubin(Szemgolyó) régen őt szolgálták. Tagja volt a Nagy Gyémánt Hatalomnak.

Fehér Gyémánt

Szinte semmit sem tudunk róla. Csak annyit tudunk, hogy az ékköve a fején van és tagja a Nagy Gyémánt Hatalomnak.

Jasper

Egy Kvarc ékkő, akit Peridotot kísérni küldtek a Föld felé, részt vett az első Földért való harcban. Ma a Földön van, buborékban, miután megfertőződött. ("Földlakók")

Ismeretlen ékkő harcos ("Felesküdés a kardra")

Egy ismeretlen ékkő , aki Gyönggyel és Rózsa Kvarccal harcolt a lázadás alatt. Jelenlegi állapota ismeretlen.

Kék Gyémánt gyöngye

Egy gyöngy, aki Kék Gyémántot szolgálja. Ez a gyöngy nagyon nyugodt és valahogyan félénk a saját birtokosához. Környékével is legtöbbször közömbös. Sárga Gyöngy ellentette.

Sárga Gyémánt gyöngye

Egy gyöngy, aki Sárga Gyémántot szolgálja. Arrogáns, és viszonylag pimasz, csak saját gyémántjától fél.

Régebbi tagok

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki