FANDOM

Ez a lap a tárgyról szól. Te lehet az epizódot keresed.

A Lézer Fény Ágyú egy erős, mágikus ágyú, ami régebben Rózsa Kvarc tulajdonában volt. Elsőre a róla elnevezett "Lézerágyú" epizódban jelent meg", amiben a Vörös Szem elpusztítására használták. Egy hármas verziója megjelenik Rózsa fegyvertárában a "Rózsa Kvarc kardhüvelye" epizód alatt, később látható volt az "A visszatérés" epizódban, amikor a Kvartizán Trióval együtt használták, hogy elpusztítsák az Ékkő Hajót, de nem sikerült.

Fegyver leírás

A Lézer Fény Ágyú egy nagy, naplemente-rózsaszín színű, ágyúra hasonlító fegyver, ami kristályos anyagból készült. Testes, nehéz, és hallhatólag rendkívül tartós. Az ágyú csője, hátoldala és sarokvasai mind virágos stílusúak, ami visszatükrözi az űgyú eredeti tulajdonosát, Rózsa Kvarcot.

Az ágyú tüzelésének folyamata egy virágzó rózsához hasonlít. A Lézer Fény Ágyú inaktív formájában egy fejlődő rózsabimbót jelképez. Ahogy kiejtik a kulcsmondatot, az ágyú világítani kezd a tüzelésre felkészülvén. Az aktív formában az ágyú eleje egy teljesen kifejlődött rózsaként nyílik szét, majd kilövi
Lézerfény

A fénycsík, amit kilő az ágyú

sortüzét. Az ágyú erős, barack-rózsaszín fénycsíkot lő fel az égbe, ahol felveszik Rózsa elmosódott formáját. Az ágyúba nem kell semmilyen lőszer. Nincsen látható aktiváló módszer, de működtethető Greg kedvenc mondatával, "Ha minden sertéshús tökéletes lenne, nem lennének virslik".

A fénycsík rendkívül erős, és az egyetlen dologként van azonosítva, ami el tudja pusztítani a Vörös Szemet (a Földön). Emelett, ha a Kvartizán Trióval együtt használják, három másik fény ágyúval, a négy fénycsík együttesen száll, és egymás mellett keringenek, így növelik a fénycsíkok erősségét. Dacára ennek, a fény ágyúk nem tudták elpusztítani az Ékkő Hajót.

Történet

A lézer ágyú "Lézerágyú" előtti története leginkább ismeretlen, hogyan készült, és mire használták, habár a Kristály ékkövek használhatták az Ékkő Otthon elleni harcukban.

Mikor Beach Cityt a Vörös Szem fenyegeti, Gránát elmondja Stevennek, hogy anyja Lézer Fény Ágyúja ez egyetlen, ami el tudja pusztítani. De az ékkövek elhagyták a sok idő alatt, mióta Rózsa feladta fizikai megjelenését, hogy megszülethessen Steven. A fiú megtalálja apja garázsában a Lézer Fény Űgyút, és apja segítégével visszaszállítja a várakozú ékköveknek, mikor a helyzet növekvően szörnyűvé vált, amiért a gravitációs ereje a közelgő Szemnek egyre nagyobb.

Az ékköveknek gondjuk akad az ágyú aktiválásával, majd Stevennek eszébe jut apja gyakran ismételt
Kvartizán Kvartett

A "Kvartizán Kvartett"

jelmondata, "Ha minden sertéshús tökéletes lenne, nem lennének virslik". Ez az idézet, ha hangosan kimondják, aktiválta az ágyút. Egy rövid előkészülés után a lézer ágyú fellő az égbe, és sikeresen elpusztítja a Vörös Szemet. Később, az "A visszatérés"-ben, az ágyút a Kvartizán Trióval együttesen használták az Ékkő Hajó ellen, de fénycsíkok ártás nélkül tűntek el a hajó tenyerén.

Trivia

  • Az ágyú hátoldalának stílusa erősen jelképezi Steven pajzsának stílusát.
  • Mikor Greg a jelmondatát a garázson kívül mondta ki, az ágyú halvány rózsaszín fénnyel világítani kezdett, előre jelezvén, hogyan lehet később aktiválni. Ez a fény volt az is, amivel Steven meg tudta találni az ágyút.
  • Rózsa Kvartizán Triója egy hármas változata a Lézer Fény Ágyúnak.
    • A Lézer Fény Ágyú ésa a Kvartizán Trió közös hatása a modell-lapon "Kvartizán Kvartett"-ként van elnevezve.

Galériák

Galéria

Kattints, hogy megnézd a Lézer Fény Ágyúhoz tartozó galériát!

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki