FANDOM

A Kristály Templom a Kristály ékkövek lakóhelye. A ház része először a Pilotban jelent meg, de a templom belső elemei nem voltak láthatóak a "Közös Reggeli" c. részig. A fürdőszoba belső tere nem jelent meg az "Elfogás és Elengedés" epizódig.

Leírás

A Kristály Templom egy elkülönített hely, ahol a Kristály ékkövek élnek. Ez az a bázis, ahol a Föld védelmének terveit beszélik meg. Belül, a Templomban több tátongó szoba van, amik a Krisály szívvel vannak egymáshoz kötve, és a Templom Kapun keresztül lehet elérhetőek.

A Templom bejárata előtt épült faház szolgál Steven otthonaként. Az "Oroszlán 3: Út a videóhoz" című epizódban látható kamerafelvételekből, és a "Mese Stevennek" c. részből tudjuk, hogy ez a ház nem épült meg addig, amíg Greg és Rózsa nem ismerkedtek meg. Ahogy a 2016-os Denver Comic Con-on bemutatott teljes főcímdalban volt látható, a Templom bejáratát körbevevő házat Greg építette, mikor Steven egy totyogó volt. Az építés oka az volt, hogy Stevennek biztonságos otthona legyen, normális emberi jellemzőkkel és részekkel, mint a konyha, tornác, háló, és fürdőszoba. Steven ekkor még nem tudta használni ékkő képességeit, emiatt Rózsa szobája nem volt elérhető hosszú időre.

A szobornak 8 karja van, 4 kitárva, 4 pedig a templom bejáratát fogják közre, ahol a figura köldöke van. A 4 kitárt kar közül csak a jobb felsőnek van épp keze, a többi lehullott darabjai láthatóak a homokból kiemelkedve a Templom előtt. A szobor megmaradt kezét Steven ruháinak mosására használják, egy mosó- és egy szárítógéppel van felszerelve, illetve két ujj között szárítókötél húzódik. Ez a rész elérhető a tenyerén lévő Lábpaddal. Az, hogy a mosógép honnan szerzi a vizet és az áramot ismeretlen, Gránát csak annyival írta ezt le, hogy "varázslat".

A Templom Kapu a Templom belsejében különböző helyekre való utazásra használható. Ezt úgy látjuk, hogy Gránát, Gyöngy, Ametiszt és Steven mindannyian más-más szobára nyitják ugyanazt a kaput. A kapu nyílási módja szobától függő. Példaként, Ametiszt ajtójának görbe vonala van buborékos ragacsból, Gyöngy ajtója egy függőleges, egyenes vonal egy körrel az ajtón lévő csillag körül, Gránát ajtójának két vörös csíkja van, ami az ajtót három részre osztja. Csak ékkő léphet be rajta, egy olyan, aki tudja hasznosítani az erejét.

A Templom Kapun egy csillag van ékkövekkel rajta, amik a Kristály Ékkövek tagjait jelképezik. A pink ékkő Rózsa Kvarchoz, a krémszínű Gyöngyhöz, a lila Ametiszthez, a kék Zafírhoz, a piros Rubinhoz tartozik.

A "Mese Stevennek" részben látható volt, hogy egykor a Templom és teljes környéke köré kerítést emeltek. Az eltörlésének oka jelenleg ismeretlen, de legvalószínűbben azért bontották le, mert Greg sokszor ment meglátogatni Rózsát. Ugyanabban az epizódban Greg áthajt a kerítésen, jelezve, hogy talán ez az oka az eltörlésnek.

Ismert szobák

  • Gyöngy szobája: Kimagasló medencékkel és vízesésekkel van töltve, egyikük Ametiszt szobájába vezet. Gyöngy tárgyai (mint a kard gyűjteménye) vannak bennük tárolva.
  • Ametiszt szobája: Óriási lila kristályokkal és szemétkupacokkal van telve. A szobában lévő tócsák más-más szobába vezetnek a Templomban. Az egyik az Égető Szobába vezet (ezt a "Titkos csapat"-ban láttuk), egy másik pedig egy űrszerű szobába vezet lebegő kövekkel.
  • Égető szoba: Ez a szoba a Kristályszív egyik eréhez van kötve. Rengeteg legyőzött, fertőzött, és/vagy hasadt ékkő található itt buborékokba zárva. Az Égető szobát Gránát nyitja ki, habár ez nem Gránát igazi szobája a templomban, de az ő ékkövei nyitják ki.
  • Rózsa szobája: Egy szoba teli rózsaszín felhőkkel, ami bármilyen kívánságot teljesít azoknak, akiknek Rózsa Kvarc ékkövük van. A Kristályszív egyik érje halad át itt.
  • A Próba Termek: A Templom természetfeletti tulajdonságait átállítva az ékkövek képesek voltak készíteni egy személyre szabott várbörtönt. Minden ékkőnek egy terme volt, így összesen 3 szobán keresztül tudták Stevent letesztelni egy igazi küldetés leszimulálásával. Steven rájött, hogy minden szoba meg van hamisítva, és nem engedik, hogy bármilyen bántódása essen.
    • Ametiszt terme: Az első elérhető terem Ametiszt terme. Gyöngy termébe vezet. Tartalmaz egy zuhanó sziklát, és egy liánt, amivel át kell ugrani egy feneketlen gödröt. Ha bemennek a lyukon, ahonnan a szikla jön, a felhasználó átugorhatja az összes termet.
    • Gyöngy terme: A második terem Gyöngy terme. Gránát termébe vezet. Gyöngy terme zenei zongora rejtvény padlócsempékkel és zenemintákkal.
    • Gránát terme: A harmadik és utolsó terem Gránáté. A végén található a kijárat. Tüskék vannak benne, amik a plafonról zuhannak alá, és tűz, ami a padló repedéseiből jön elő.
    • Gratulációs terem: Mikor Steven kilépett a kijáraton, az ékkövek várták ott, akik gratuláltak neki, amiért teljesítette a várbörtönt.
  • A Templom Kapuval elérhetetlen szobák: Valamennyi szoba nem elérhető a Templom Kapu használatával.
    • Kristályszív: Egy vöröses szoba a Kristályszívvel benne. Egy ér az Égető szobába vezet.
    • Egy névtelen szoba sziklás peremekkel. A "Közös Reggeli" szerint Ametiszt szobáját köti össze a Kristályszívvel. A "Titkos csapat" részben újra megjelenik, több elveszett Ékkő Szilánkkal benne.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki