FANDOM

A Jég szörny egy fertőzött ékkő, aki először a "Szörnybarátok" részben jelent meg.

Megjelenés

Egy terjedelmes testet birtokol, aminek a színe a kék jeges árnyalatai. A lénynek ezentúl van két, nagyon nagy karja, mindkettőn 4 ujjal, és két rövid lába. A feje üt, éles kiemelkedéssé van faragva. Két sötét, hatszög alakú szeme, egy sötét szája, éles fogsora van. Ez a szörny alig magasabb Gránátnál.

Történet

"Szörnybarátok"

A Kristály ékkövek ezzel a szörnnyel harcoltak egy nagy barlangban, egy havas hegy belsejében. Ahogy láttuk, meg akarta őket állítani attól, hogy megszerezzenek egy legendás ereklyét, a Hullúcsillagot. Miután leesnek a karjai, Gránát megadja az utolsó csapást, így, legyőzve a szörnyet. Gyöngy bebuborékolja és elküldi őt az Égető szobába. Az ékköve újra látható, mikor Gránát buborékban az Égető szobába küldi Stevent, és később is, mikor Steven bebuborékolja Rengeteglábú ékkövét, és az Égető szobábak küldi a "Chaaaaps"-szel együtt.

Trivia

  • Jég szörny, egy erősebb verziójával együtt, ellenségként megjelennek a Steven Universe játékban, a "Kardtáncosok"-ban.
  • A kinézete hasonlt egy Freeziéhez a Super Mario sorozatból, különbség, hogy a Jég szörnynek vannak karjai és lábai.

Ékkő

Kép Lerás
Jég ékkő
Egy hosszúkás, hatszöges, világos kék színű ékköve van, ami mélyen a homlokában foglal helyet. Az ékkő ezentúl sebesült, hiszen hiányzik egy kis része. Az ékköve fényesen világít a testében.

Galériák

Galéria

Kattints, hogy megnézd a Jég szörnyhöz tartozó galériát!

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki