FANDOM

Gyöngy szobája a Kristály Templomban található.

Leírás

Gyöngy szobája egy vízesés tetején van, ahol egy tó is található számos szökőkúttal. Felette egy aranyból készült szalagszerű dekoráció található. Göngy kardjai a középső vízesés tetején vannak. A háttér sötét indigó, világos lila pirossal keverve, emellett fehér és kék csillagokat tartalmaz.  

A középső vízesés tartalmaz nagy kör alakú vízesést, ami Ametiszt szobájába vezet, ahogyan azt a "Közös Reggeli" részben láthattuk. Mivel kardjai a középső vízesésben vannak, néha előfordul hogy kardjai Ametiszt szobájába kerülnek. 

Történet

"Közös Reggeli"

Gyöngy kard gyűjteménye megjelenik a vízesésnél a szobájában. Szobája csatlakozásban van Ametisztével a vízesésnek köszönhetően, így kerül Gyöngy egyik kardja Ametiszt szobájába. Ametiszt megemlíti, hogy Gyöngy cuccai a szobájából estek le hozzá. 

"Titkos Csapat"

Gyöngy egy Rózsa Kvarc Buborékot rejt el Ékkő Szilánkokkal benne a középső vízesésben. Az ékkődarabokat így vizsgálhatta szobájában, azonban Steven visszaviszi Az Égő Szobába az epizód végén.

Trivia

  • Gyöngy és más ékkövek képesek sétálni a Gyöngy szobájában lévő vízen, hasonlóan Oroszlánhoz, aki szintén tud vizen sétálni.
  • A "Közös Reggeli" részben Steven beleesik a tóba, de a "Titkos Csapat" részben erőfeszítés nélkül tud a fő vízesés tetején járni. Nem tudjuk, hogy ez animálási hiba, avagy Steven magától kifejlesztette ezt a képességet.
  • A vízi téma egy utalás lehet arra az állításra, hogy a Gyöngyök víz alatt fejlődnek.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki