FANDOM

Az én Gyöngyöm!

Rózsa Kvarc

Gyöngy az ékkő otthonról származik. Részt vett Rózsa lázadásában, az egyik túlélője a nagy csatának az ékkövek között, a Kristály ékkövek tagja. Rózsa bizalmasa, így megviselte eltávozása, gyakran még a sorozat idejében is előjön ez. Gyöngy a show egyik főszereplője, Steven eltökélt tanítója.

Személyiség

Gyöngy egy okoskodó, érzelmes egyéniség. Fontos neki, hogy valaki legyen mások szemében, hogy tiszteljék. Zavarja, ha nem tud valamit (Üveggolyó-őrület) , ha terve kudarcba fullad, vagy nem rá hallgatnak.
Lándzsa

Gyöngy lándzsája

A "Segélykiáltás" című epizódban azért egyesült mindig Gránáttal, hogy erősebbnek érezze magát. Gyöngy volt az egyetlen Kristály ékkő, akinek honvágya volt otthona után. (Űrverseny) Gyöngy kiváló barkács, láthattuk már ahogy megszereli Greg furgonját, és megépíteni egy űrhajót.

Megjelenés

Gyöngynek vékony, karcsú alkata van, halvány, krémszínű bőrrel. Égszínkék szemei vannak, hegyes orra, és vékony ajkai vannak. Viszonylag magas egy nem-egyesült ékkőhöz, túlnövi Rubint, Zafírt, Ametisztet és Peridotot. Hajával együtt Gránát álláig ér. Haja barackrózsaszín, hátul egy pontban végződő.
Gyöngy szeme

Gyöngy pupillája és szempillái (Lars és a menő srácok)

Gyöngy pupilla és szempillák nélkül van rajzolva, de több ráközelítésben is láthattuk a hiányzó részeket. Ékköve a homloka közepén helyezkedik el, csiszolások nélkül.

Régi ruházata

Gyöngy a sorozat elejétől a Steven, a kardharcos című epizódig egy világoskék felsőt hordott egy átlátszóbb, selyem résszel. Felsője közepén egy csillag díszelgett. Átlátszóbb, kékes szoknyát hordott sárga szegéllyel, mely alatt világosrózsaszín nadrágot hordott. Ez a nadrág nem ért a térdéig. Alul zöld zoknit hordott, amely nagyjából a lábfeje és térde közti távolság a feléig ér. Világoskék balettcipőt húzott.

Új ruházata

Gyöngy a Steven, a kardharcos című epizódtól a mai részekig a felső, átlátszó selyem rész helyett egész felsőt testén egy világosabb árnyalatú kék felsőt hord. A csillag most is megtalálható rajta. Szoknya helyett egy szalag van derekára kötve, ami hosszabb, mint gondolnánk elsőre. Most ugyanolyan hosszú nadrágot hord, bár most sárga színű. Rózsaszínes zoknit hord, világoskék topánkával.

Képességek

  • Lándzsa-jártasság:Gyöngy egy lándzsát tud megidézni,amivel nagyon ügyes a harcban. A lándzsáját képes eldobni úgy,hogy az felgyorsul és nagy erővel fúródik a célpontba.
  • Rendkívüli ellenálás a sérülésekre: A Steven, az edző című részben kapott egy fenékrúgást Szugilittől, és mégis talpra tudott állni.
  • Tényekkel való elkötelezettség: Gyöngy szerint az ő egyik képessége maguk a tények.
    Hologram

    Gyöngy kivetít egy hologramot

    Képes hologramként kivetíteni akár a legapróbb jeleneteket pontosan ugyanúgy, ahogy az történt. (Pl. A háború részlete a "Felesküvés a kardra" című részben.
  • Dupla-fegyver idézés: Gyöngy képes egyazon időben kettőt is megidézni fegyveréből. Ezt láthattuk az Óceán ékkő című részben.
Duplafegyver

Gyöngy két lándzsáját forgatja

  • Hologram-kivetítés: Gyöngy általában akkor vetít ki hologramokat az ékkövéből, mikor Stevent tanítja. Holo-Gyöngy egy példa arra, hogy Gyöngy akár szilárd hologramokat is tud idézni, ami azután is megmarad, ha esetleg kipuffasztják az eredeti Gyöngyöt.
  • Önklónozás: A Parti buli című részben láthatjuk, hogy Gyöngy nem csak ékkövéből
    Gyöngy önklónozás

    Gyöngy önklónozása

    képes hologramokat kivetíteni, hanem saját magát is tudja klónozni hologramként.
  • Lebegés: Gyöngy a Steven, az edző nevű részben ideiglenesen lebeg a levegőben, hogy megküzdjön Szugilittel
  • Homok feletti erő: Gyöngy egy kis adagot a homokból irányít. Ismeretlen,
    Homokk feletti erő

    Gyöngy a homokot irányítja

    hogy mennyit tud egyszerre irányítani. Egyelőre még csak az Óriás nő epizódban láthattuk ezt.
  • Felhők feletti erő: Gyöngy képes arra, hogy felhőket mozgasson abba az irányba, amerre ő szeretné, egymáshoz csatlakoztatni, így létrehozva egy ködszerű réteget, ahogy azt a "Felesküvés a kardra"-című részben láthatjuk.
  • "Zseblámpa ékkő": Gyöngy tudja használni ékkövét egy zseblámpaként.
  • Ékkő-tech irányítás A Börtönlázadás, majd a "Barátsághajó"
    Kódolós szem

    Gyöngy szeme ékkő-tech irányítása közben

    című részben is láthatjuk, hogy Gyöngy tudja irányítani a modern otthoni ékkő technológiát. Megfordította a gépet, irányította Peridot kapszuláját. Amikor ilyet irányít a szeme olyanná változik, mintha kódolnának benne.
  • Vízenjárás: Gyöngy képes a vízen járni.
  • Célzás:Gyöngy nagyon jól céloz a lándzsájával,ami pontosan talál oda,ahova célzott.

Trivia

  • Átmenetileg a kezdő stádiumból a végleges sorozatig, Gyöngy ment keresztül a legdrasztikusabb változásokon a 3 ékkő közül, szinte majdnem felismerhetetlen azok számára, akik legelőször nézik meg a pilot epizódot. Ezek a változások:
    • Eltávolították az arany gyűrűt ékköve körül.
    • Eltávolították a fülbevalókat (és egyben látható füleket).
    • Bőre színe megváltozott (kékről fehérre).
    • Hegyesebb orr.
    • Kerekebb fej.
    • Karcsúbb, rajzfilmesebb alkat.
    • Drasztikusan más öltözet.
    • Más hajstílus, eltakarja a füleket és hátra fele néz, mintsem előre.
    • Rózsaszín hajszínből barackszín.
    • Szeme színe változott (feketéről világoskékre).
    • Eltávolították a szíveket topánkáján, és annak színe változott (sötétkékről világoskékre).
    • Magasabb hang.
    • Más személyiség (a pilot epizódban élvezte és készségesen csatlakozott Ametiszthez, hogy kötözködjenek Stevennel).
  • A "Vissza a pajtába" részben meg lett erősítve, hogy az Otthonon több Gyöngy is van. Szintén meg lett erősítve, hogy a gyöngy ékkövek az Otthonon figyelembe vett alárendeltek, ahogy Peridot mondaná "Parancsra- készítve cselédek".
  • A "Közös reggeli" részben kiderült, hogy Gyöngy egy tág kard kollekciónak a tulajdonosa.
  • Az Ékkövek harci stílusa táncokon van mintázva. Gyöngy harci/tánc stílusa a balett.
  • A "Fúziós konyha" epizódban Gyöngy kinyilvánította, hogy utál enni. Azt mondta, hogy az emésztési folyamat az, ami elundorítja.
    • Bevallja, hogy fogyaszt emberi ételeket, kifejezve érdeklődését az evésben, és elismeri hogy bizonyos ételt előnyben részesít, mint a "Közös reggeli", "Bubi-barátok", "Steven komoly" és a "Mennyi születésnap" részben.
    • Twitteren, egy rajongónak válaszolva, Matt Burnett elmagyarázta, hogy Gyöngy szereti a pite folyamatát, vagyis a sütést, mintsem az evést.
    • Azonban, úgy tűnik, hogy szereti a teát, ahogyan a "Steven komoly" részben egy teáskannát visz a Vidámparkba és mikor a "Bubi-barátok" epizódban Connie kedvenc teájának kiderítéséről beszél.
  • Rebecca Sugar elismerte, hogy Gyöngy nagyon hasonlít önmagára.
  • A "Legyen Beach City kretén!" részben vonakodást mutat az alakváltás iránt, és ő az egyetlen Kristály Ékkő, aki nem mutatott képességet alakváltáshoz.
    • Habár, a "Parti buli", "Űrverseny" és a "Vissza a pajtába" részben megváltoztatta öltözetét.
  • Gyöngy fegyverzete tartalmazott egy másoló pálcát, melyet Gránát elpusztított a "Hagyma és csere" részben. Jelenleg egy kard kollekció és egy háborús fejszéből áll tartalma.
  • Gyöngy képessége, hogy tárgyakat tároljon az ékkövében talán egyedi a gyöngyök számára, mióta Peridot a "Vissza a pajtába" epizódban említette, hogy a Gyöngyök vezetőjük által kijelölt dolgokat tárolnak, olyan ez, mint egy könnyebb megközelíthetőség.
    • Habár, a "Steven Komoly" részben Gránát képes volt megidézni a Piramis Templom kulcsát, ami talán arra mutat, hogy annak ellenére, hogy Gyöngyök dolgok tárolására készültek, minden Ékkő képes rá.
  • A "Steven és a Stevenek" részben játszott a hegedűn.
  • Az "Oroszlán 3: Út a videóhoz részben elismeri, hogy gyakorta nézi Stevent, ahogyan alszik.
    • Még ugyanabban az epizódban Steven nem sokáig kívánja tőle, hogy figyelje alvás közben, a "Csiribá" részben mégis elszántan figyeli őt aludni, mikor felkel első álmából.
  • Steven által megtudtuk, hogy Gyöngy egyik kedvenc hobbija a rendteremtés, a "Steven, a kardharcos" részben.
  • Gyöngy kétkezes, ezt pedig az "Óceán-ékkő" epizódban láthattuk, mikor képes volt két lándzsával is harcolni.
  • Mivel Gránát egyesülés, ezért Gyöngy a második legmagasabb nem-egyesült Kristály ékkő, rögtön Rózsa Kvarc után.
  • Az "Átalakulás" részben kiderült, hogy Gyöngyöt mindig is zavarta ametiszt lelógó vállpántja.
  • Rebecca Sugar egy interjúban elárulta, hogy Steven a Kristály ékkövek közül Gyöngyről tud a legkevesebbet.
  • A "Felesküvés a kardra" epizódban kiderült, hogy Gyöngy csak néhány ezer éves volt, mikor harcolni kezdett Rózsa Kvarc oldalán.
    • Gyöngy a földön tanult meg kardot forgatni.
    • Egy visszaemlékezésben Gyöngyöt többször is látni lehet, ahogy megvédi Rózsa Kvarcot egy ékkőtől (hasonló Jasperhez)
  • Gyöngy ékköve egy cabochon.
  • Gyöngy eddig összes fúzióját Óriás nőnek nevezte Steven, Szivárvány Kvarc kivételével.
  • A "Vissza a pajtába" részben kiderült, hogy a gyöngyök szolgák, akiket "birtokolni" lehet.

Egyesülések/Fúziók

Gyöngy az egyik ékkő a három közül, (a másik kettő Zafír és Rubin) aki 5 (a show-ban 4) fúziót is végrehajtott.

Galériák

Galéria

Kattints, hogy megnézd a Gyöngyhöz tartozó galériát!

Modellek

Kattints, hogy megnézd Gyöngy modelljeit!

pt:Pérola