FANDOM

Greg Universe Steven Kvarc Universe édesapja, aki egy helyi kocsimosót futtat "It's a Wash" néven, és ő volt Rózsa Kvarc romantikus partnere.

Megjelenés

Greg egy telt férfi, sötét bézs szakállal száját körülvéve. Tópszínű haja mullet stílusban vállát régen túlnőve lóg le egy nagy kopasz folttal feje közepén. Általában fehér atlétát hord hosszú vagy rövid nadrággal. Cserszínű vonalak húzódnak végig karján és lábán. (Valószínűleg a póló és nadrágtól, amiket előzőleg hordott). Greg bőrszíne barack-piros színű, cser foltokkal, ahol sárgabarack színű. Zöldeskék flip-flop szandálokat hord, habár hajlamos mezítláb lenni.

Személyiség

Greg egy átfogóan kedves személy, egy szimpla életstílussal. Barátságosnak és eredetinek ismert, aki, eddig, visszatartotta őszinte hozzáállását valódi érzéseire vonatkozóan. Alkalmazkodó és optimista, szállóigéje pedig "Ha minden disznó vesepecsenye lenne, nem létezne virsli".

Időnként éretlen tud lenni, a görögdinnyékkel való bolondozás a "Görögdinnye Steven" részben, és az "egyfajta rendetlensége", ahogy Ametiszt jellemezte. Kedvezőtlen döntéseiről is lehet tudni, mint mikor kidobták a kollégiumból vagy mikor sérülést szimulált, csakhogy Stevennel lehessen, de mindig felvállalja magára a teljes felelősséget, és megtesz bármit, hogy javítson rajta.

Míg Greg nem szükségszerűen jól informált a legtöbb szituációról amivel szembe néz, gyakran próbálja a legjobb tanácsot adni amit tud, a saját tapasztalatán alapulva, aminek sok értéke lehet az egyszerűségében és a pragmatikus nézetén dolgokban. Greg tanácsa bebizonyított felbecsülhetetlenül számos ember körülötte, mint mikor elmondta Stevennek, hogy tudni kell abbahagyni, amellyel meg is mentette Gyöngy életét az "Űrverseny" részben.

Fiához hasonlóan, Greg mélyen törődik szeretteivel és barátaival, mint mikor lelépett útjáról, csakhogy Rózsához közelebb kerüljön, a határokat "fajaik" közt leszámítva. Hasonlóképpen jellemezhető paranoiásnak, hogy a legrosszabb történhet Stevennel, amitől végtelenbe stresszel. Ezen kívül, próbál a legjobban bátor tekintetet arcárra venni fia számára, a tudással, ami Stevent boldoggá és teljesülté tette, ahogy a "Teljes leleplezés" részben lehetett látni.

Annak ellenére, hogy nem tudja milyen különbséget tud tenni, Greg általában segít a szükségben azoknak, akikkel törődik, mint mikor csatlakozott Stevenhez az "Óceán-ékkő" részben és felajánlotta támogatását Connienak a "Beszélnünk kell" epizódban. Ő ugyanúgy nem az, aki elviseli a mély haragot, még ha Kristály ékkövek többsége is őt vádolta azzal, ami Rózsával történt, ő még reménykedett benne, hogy lehetnek barátok megint, mint a "Maximum kapacitás" és "Az üzenet" epizódokban. A "Mese Stevennek" részben azt mondta, Marty "meghalt számára", de elismerte, hogy hálás a segítségéért az ottmaradás mellett döntve.

Greg érzékeny személy, Ametisztre és a Steven által kitöltött Síró Reggeli Barátok! teszt eredményére hallgatva. Szenvedő Grapefruit Steven szerint "azt kívánja, bárcsak jobb példakép volna" , valami, amin Greg és az ékkövek osztozkodnak, ahogy egyikük sem érzi magát magabiztosnak egy olyan különleges gyereket nevelve, mint Steven. Ez egy jelentéktelen hiányérzetet hagy maga után magabiztosságában, ahogy meg is jegyezte magának, hogy nem sokat tud ajánlani. Azonban, ez nem állítja meg attól, hogy bizonyítsa hasznosságát mint "Az üzenet" részben vagy mikor a legjobb oldalát mutatja felelős szülőként, atyai kezdeményezést téve Stevennel, biztonsága érdekében az "Űrverseny" epizódban.

Kényelmetlennek látszik, mikor az ékkő erők kerülnek szóba, amit ő "varázs dolog" néven említ. Választva, inkább elkerüli a varázslatos szituációkat, kivéve ha Steven kéri a segítségét. Ismeretlen, hogy Gregnek vannak rossz emlékei ékkő képességekkel kapcsolatban, és az okozza idegenkedését attól.

Miközben nem mutatja a mindennapi életben, Gregre mélyen hatott Rózsa eltávozása. Együtt töltött, dédelgetett időket vele töltve, Greg nem volt hajlandó elhagyni a múltat, amit kimutat a felhalmozási probléma, mikor képtelen volt bármit is elhajítani. A "Maximum kapacitás" részben azonban végre elengedi a múltját és megszabadul minden szemetétől.

Háttértörténet

Greg Universe egyszer egy utazó zenész volt, akit kidobtak a kollégiumból, hogy egyszemélyes bandát alapítson "Mr. Universe" néven, mindenfelé utazva menedzserével, Martyval. Mikor egy koncertet adott Beach Cityben, csak 22 éves volt, az egyetlen személy, aki jött, Rózsa Kvarc volt. Érdeklődést véve Rózsában, hamarosan megismerte a Kristály ékköveket, mielőtt megint útra kelt volna. Azonban Greg nem tudta elfelejteni Rózsát, annyira, hogy az ottmaradást választotta és kapcsolatot kezdjen vele. Pár hónap együttlét után azonban Gyöngy, aki féltékeny volt kapcsolatukra, elmondta Gregnek, hogy ő "csak egy időszak" Rózsa számára, a különbségek a "fajuk" miatt. Miután Greg megpróbált (hiúságban) egyesülni Rózsával, hogy közelebb kerüljenek, a romantikus pár ehelyett beszélgettek egymás érzéseiről, közelebb kerülve egymáshoz mint még soha.

Rózsa végül feladta fizikai megjelenését hogy megszülhesse Stevent. Steven fiatalabb korában, Greg viselte gondját, míg be nem költözött az Ékkövekhez és megtanulja használni a képességeit. Greg azóta letelepedett Beach Cityben, ahol a kocsijában él és egy kocsimosót birtokol, támogatva Stevent a jövedelemmel.

Trivia

  • Az "Űrverseny" részben láthattuk, hogy Greg ért valamennyit a szereléshez, mikor Stevennek épített egy kocsit és asszisztált Gyöngynek a rakéta építése közben, az "Átalakulás" részben pedig a kocsi javításában segített. Habár, megjegyzendő, hogy a legtöbb munkát akkor is Gyöngy végezte.
  • Rebecca Sugarnak Greg volt a kedvenc karaktere.
  • Greg szállóigéje a "Ha minden disznó vesepecsenye lenne, nem létezne virsli".
    • 3 és 1/2-szer lett kimondva a "Lézerágyú" epizódban. Steven mondta az utolsót, de félbe lett vágva Greg által.
    • Az "Óceán-ékkő" részben Gyöngy mondta Gregnek, miután megérkeztek és a kocsi összeesett alattuk.
    • A "Visszatérés" részben Steven megint kiejtette.
  • "Steven, az edző" epizódban kiderült, hogy Greg régen edzett, de abbahagyta.
  • A "Maximum kapacitás" részben megtudtuk, hogy Greg nem kedveli az alakváltást, habár, már a "Ujj-macskák" epizódban is vonakodott az átváltozott Ametiszttől.
  • Eredeti hangadója, Tom Scharpling, Nagykeszeg hangját is kölcsönzi.
  • Lehetséges, hogy "Greg" csak rövidítés a "Gregory" névre, ahogy Ametiszt szólította őt "Az üzenet" részben.
  • "Mese Stevennek" epizódban kiderült, hogy Greget kidobták a főiskoláról, hogy folytassa zene karrierjét, habár elbukott, miután úgy döntött, hogy Rózsa mellett marad.
  • Greg le van maradva a pop kultúrában, kommentálva az "Átalakulás" epizódban, hogy ő már semmit nem ért meg többé, mikor megkérdezték a "Síró Reggeli Barátok" rajzfilmről.
  • Greg és Vidalia hasonlóak. Mindketten izgalmas, gondtalan életet éltek majd letelepedtek és családot alapítottak.
  • Nincs meglepődve, mikor a "Keystone Hotel" epizódban meglátja Zafírt, meg is kérdezi hol a "másik", jelentve azt, hogy tudta Gránátról, hogy egyesülés.
  • Nem tudni, hogy az Universe a valódi neve vagy legálisan változtatta meg, bár az utóbbi valószínűbb.
    • Beleszámítva a "Pizza", "Smiley" és "Fryman" vezetékneveket, nem ritkaként kezelve, az előző sincs kizárva.
  • Greg pontos életkora ismeretlen, de Matt Burnett megerősítette, hogy korai negyvenes éveiben van.
  • "Steven születésnapja" részben kiderült, hogy 22 évesen ismerte meg az ékköveket.
  • Greg és Gránát teniszezik hétvégenként.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki