FANDOM

Spoiler új
"Á, ne!"
Ez az oldal csakis egy olyan epizódból tartalmaz információt, amely még nem jelent meg Magyarországon, így ez az oldal jelentős spoilereket tartalmazhat.
Félkész
"Ezt meg kell javítanod!"
Ez a lap jelenleg félkész. Segíts a Steven Universe Hun wikinek a kibővítésével!

Fehér Gyöngy Fehér Gyémánt gyöngye. Először a "Legs From Here to Homeworld" c. nevű epizódban szerepelt. Ő juttatja el a látogatókat Gyémántjához.

Megjelenés

Hasonlít külsőleg a többi Gyöngyhöz. Egy úszóruhához hasonlító fekete ruhát hord, amik között van fehér ékköve, ami fényezett, ovális alakú. Lábán sötétebb szürke harisnya található, világos szürke topánkával lábfején. Kezein karharisnyaszerű ruhát hord. Bal szeme nem látszik, valószínűleg fizikai formája sérült (Szóval nem az ékköve). A szeme világos szürke, mint a haja, ami két oldalsó copfban van, tekerten. Derekától lefele egy selyemből készült ruhadarabot visel.

Személyiség

Magabiztos, mégis kicsit ijesztő mind beszédstílusa és mozgása. Állandóan mosolyog és egyetlen irány felé néz.

Képességek

Fehér Gyöngy feltehetőleg rendelkezik az alapékkő képességekkel, pl. fegyveridézés, alakváltás stb.

Ékkő