FANDOM

Félkész
"Ezt meg kell javítanod!"
Ez a lap jelenleg félkész. Segíts a Steven Universe Hun wikinek a kibővítésével!

Bizmut a Kristály ékkövek egyik eredeti tagja. A Lázadás vége felé, Rózsa és ő összevesztek véleményük miatt, így megharagudtak egymásra. Ez legvégül oda vezetett, hogy Bizmutot kipuffolták, ékkövét buborékba tették és Oroszlán dimenziójában hagyták. Rózsa ezután hazudott az ékköveknek, azt mondta, eltűnt egy harc közepén. 5.300 évvel ezután Rózsa fia, Steven véletlenül kiszabadította. Miután újra elutasították kérését, ő és Steven harcoltak egymás ellen, elvesztette fizikai megjelenését, és újra buborékba került Steven által. Ezúttal, nem úgy, mint Rózsa, Steven mindent elmesélt az ékköveknek.

Megjelenés

Bizmutnak nagy, izmos teste van, széles vállakkal és az alsótesténél szélesebb mellkassal. Karjai láthatóan hosszabbak a lábainál. Halványkék bőre van. Szivárvány színű rasztahaja van, tehát minden tincs más színű. Ezeket a tincseket egy halványlila fejpánt fogja hátra. Bal vállán egy sötétvörös tetoválás helyezkedik el, amely formája egy csillag. Fekete kantáros köpenyt hord, rózsaszín csillagszerű övvel. Szilvaszínű nadrág van rajta és egy olyan cipőt hord, mint Ametiszt, csak feketében.

Ékköve a mellkasának közepén helyezkedik el, formája észrevehetően konkáv.

Személyiség

Bizmut barátságos, féktelen, vad, elszánt, figyelmes, és érzékeny. Nem fél attól, hogy kimondja, amit gondol, vagy hogy azt tegye, amit jónak tart. Bár Bizmut nagyon aggódik barátaiért, rendkívül gyűlöli az Otthoni eliteket, különösen a Gyémánt Hatalmat.

Bizmut személyisége agresszív, még akkor is, amikor gyengéden viselkedik. Mikor látta barátjait, Gyöngyöt és Gránátot, azonnal megölelte őket csonttörő erősséggel. Beszédmódja tompa és lényegretörő, illetve anélkül is cselekszik, hogy a körülötte lévő személyek nem egyeztek bele. Élvezi a harcolást: Vidáman idézi fel az emlékeit a harcokról, amiben például ő és Gránát közösen vettek részt az Ékkő Otthon seregei ellen, és imád vívni. Ha szembeszállnak vele, előbb támad, aztán tesz fel kérdéseket. Van emellett egy játékos oldala: gyakran alkot szóvicceket a "Bizmut" szó segítségével, illetve hecceli a többi Kristály ékkövet.

Bizmut nagy áldozatokat képes hozni barátaiért. Fegyvereket kovácsol nekik, hogy kiegészítse már meglévő képességeiket; játékosan kötekedik velük, míg élnek, de meggyászolja őket, ha tudtára adják, hogy eltávoztak. Az, hogy az utolsó Kristály ékkövek nem tudták, hogy egy buborékban pihent Oroszlán sörényén belül zavarja és bántja őt.

Képességek

Bizmut birtokolja az összes alap képességet, mint egy fegyver birtoklása, alakváltás, és természetfeletti erő.

Egyedi képességek

  • Alakváltással készült fegyverek: Bizmut könnyedén át tudja változtatni akár mindkét kezét mindenféle fegyverré, vagy eszközzé, például kalapáccsá, csavarhúzóvá, de még metszőollóvá is. Ezeket támadásra használja, vagy velük alakítja az anyagokat, mikor fegyvereket kovácsol. Ezek a fegyverek sokkal erősebbnek és keményebbnek jelennek meg, mintha egy más típusú ékkő csinálta volna ugyanezt. Ez valószínűleg eredeti kovács szerepe miatt van.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki