FANDOM

Félkész
"Ezt meg kell javítanod!"
Ez a lap jelenleg félkész. Segíts a Steven Universe Hun wikinek a kibővítésével!

♫ Ez szeretet! O-o-o-o-of! Lo-o-o-o-ove o-o-o-o-of! Ez erősebb nálad! ♫

Gránát

A "Börtönlázadás" a Steven Universe első évadának 52. és utolsó része, a 49. leadott rész, és összesen az 52. rész.

Szinopszis

Steven összeáll egy új szövetségessel, hogy megmentse a Kristály ékköveket.

Történés

Steven a Kéz Űrhajó egyik cellájában ébred. Eszébe jut, ahogyan Gránát kipuffadt. Kijutott a cellájából. A Kristály ékkövek utáni keresés közben rátalált Rubinra, aki kétségbe volt esve, mert nem találta Zafírt. Először Rubin nem kérte a fiú segítségét, de miután meghallotta Zafír énekét, kérte Stevent, hogy engedje ki. Szabadulás után rögtön Zafír hangja után indult. Steven követte. Megtalálták Lapist, szintén bezárva. Rubin mondván, hogy nincs ideje erre, folytatta a keresést. Lapis elmagyarázta Stevennek, hogyha nem ellenszegülnek, könnyű büntetést kaphatnak, így nem kérte, hogy segítsen. Steven megígérte, hogy visszajön érte.

Peridotba, és Jasperbe futott, ezért elrejtőzött. Jasper megparancsolta, hogy Peridot irányítsa a hajót az Otthon felé. Peridot panaszkodva engedelmeskedett. Miután tisztává vált a terep, Steven előbújt, és rögtön Zafírt látta meg. Kiszabadította őt. Meghallották Rubin hangját, Zafír megfogta Steven kezét, és odafutottak Rubinhoz. A két ékkő egymásra talált, és egyesültek Gránáttá. Gránát meg köszöni Stevennek,hogy kiszabadíttota. Meghallják,Jasper közeledik és Gránát átadja erejét Stevennek,aki elmegy,hogy megkeresse a többi Kristály Ékkövet. Másodpercekkel később megjelenik Jasper, és elmondja véleményét a fúzióról. Gránát nevet ezen, majd elkezd énekelni. Jasper megtámadja Gránátot, aki kiveri az ékkő-destabilizátort Jasper kezéből, és azonnal kettétépi. A két ékkő megidézi fegyverét, és harcolni kezdenek. Eközben Steven megtalálja a Kristály Ékköveket, és kiszabadítja őket. Ezután rátalálnak Peridotra, aki használni akarja az ékkő-destabilizátort, de Steven megfogja azt. Eközben Gránát és Jasper még mindig harcolnak. Jasper elkapja Gránátot, és a falhoz vágja. Ametiszt elkapja Peridotot és Gyöngy átveszi az irányítást a hajó fölött. Gránát hozzávágja az üvegtetőhöz Jaspert, aki onann elrúgódkozik, és áttöri a padlót Gránáttal együtt a hajó magjáig. A két ékkő tovább harcol. Jasper beveti a bukfenctámadást, és összevissza cikázik a teremben, de Gránát meg fogja a sisakját, és odavágja a maghoz. A mag felrobban, és a hajó zuhanni kezd. Peridot a mentőkapszulába bújik, amit a hajó kilő a Föld felé. Gránát abba hagyja az éneklést, a hajó a Krisálytemplomra zuhan,és felrobban. Steven buborékba zárta magát és a Kristály Ékköveket. Gránát megdicséri Stevent. Jasper hirtelen feltör a romok alól, és Lapis Lazulival Malachittá egyesül. Malachitot lehúzzák az óceán fenekére, és Stevent felhívja Connie.

Jellemzők

Karakterek

Helyszínek

Objektek

Zene

Dalok

Háttérzenék

Trivia

  • Két új ékkő jelent meg, de a Kristály ékkövek tagjai voltak az egész sorozaton át. Ők Rubin és Zafír.
    • Bár a "Börtönlázadás" a hivatalos debütálásuk, mindkettőjük alakját lehetett látni egy másodpercre a "Fúziós konyha" részben, mikor Alexandrit de-fuzionált.
  • Peridot és Jasper egy Ékkő de-stabilizátor nevű objektet használtak. Feladata az ékköveket visszaszáműzni az ékköveikbe, harcképtelenné téve őket.
    • A fúzió esetében, azonnal elpusztítja az ékkövek fizikai megjelenéseit, visszataszítva őket ékköveikbe.
    • Ugyanezzel a technikával készültek a börtönök energiafalai az Ékkő Hajón, lehetetlenné téve az ékkövek menekülését.
      • Steven át tudott menni sebesülés nélkül a falon. Ennek az oka fél emberi léte, így csak kicsit megsokkolódott, nem sebesült meg.
        • Az epizód végekor, Steven csak kis rezgést érez a mezőktől.
  • Miután Gránátot ártalmatlanná tették a de-stabilizátorral, és Zafír és Rubin visszatértek a megfelelő ékkövekbe, Gránát egy új kinézettel regenerálódott újra, új szín-összetétellel.
    • Ez Opálnál is látható.
    • Gránát kinézetének eltérése miatt, gondolható, hogy Zafír és Rubin más öltözetekkel regenerálódtak, mint amit ezelőtt hordtak.
      • Habár, mikor Gránát újraformálódik, kinézetéhez tartozik egy csík levonulása középen, ahol szétvált, máshogy, mint első kinézetén, ahol lábai különállóak voltak. Lehetséges, hogy amiért Gránát sebesülés miatt vált szét, valami történt a lábával.
      • Ezt akkor is láthatjuk, mikor Gyöngy újraregenerálódott egy szalaggal a derekára kötve, hiszen a felsőtestébe szúrt Holo-Gyöngy.
      • Zafír és Rubin lehetett az, akinek a láb-mintája volt, mert Opálnak és Szardonixnak is van szalaga a derekánál.
  • Az ékkő hajó padlóján az egyik jelenetben látható egy fehér, sárga és kék gyémánt jelkép. A pink gyémánt, ami a "Felesküdés a kardra" c. részben volt látható, feltűnően eltűnt.

Galériák

Galéria

Kattints, hogy megnézd a Börtönlázadáshoz tartozó galériát!

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki