FANDOM

A Béta Óvoda (vagy Béta Keltető)a 89 tervezettből megvalósult két óvoda egyike. A másikkal, a Alfa Óvodával ellentétben ez egy elkapkodott, kevésbé kidolgozottabb óvoda, a körülmények rosszabbak. Ennek legfőbb oka az lehet, hogy sürgős ékkő-utánpótlásra volt szükség a háborúhoz. Ez az az óvoda, ahonnan el lehet érni közvetlenül a Gubancot.
Itt készültek többek között jáspisok, így Jasper is, karneol ékkövek, de készült több, ismeretlen típusú ékkő is.

Megjelenés

A Béta Óvoda a Kilences Fazettában található meg. Egy sivatagi környezetben van, az
Jasper lyuk

Jasper lyuka

ékkövek vörös homokkőből jöttek elő. Falai azonban egyáltalán nem egyenesek, több helyen egyenletlen a felület, ez okozza, hogy egy itt készült ékkő akár vízszintesen is képződhetett. Peridot ezt a helyet egy "gyors munkaként" jellemezte, és, hogy "bárhova tettek Injektorokat". Jasper az egyetlen kivétel, aki itt készült, és az ő kijárati lyuka közel tökéletes. Jasper tevékenységei miatt több nagy, kivájt lyuk is megtalálható jelenleg ebben az óvodában.

Történet

Béta

Steven, Ametiszt, és Peridot látogatott ide. Peridot el akarta mondani Ametisztnek, hogy ő sokkal jobb még így, 500 év lemaradással is ezeknél az ékköveknél, hiszen az ő óvodája tökéletes ehhez az óvodához képest. Miközben Peridot magyaráz, a három ékkő rátalál arra a lyukra, ahol Jasper készült. Peridot megpróbálja bebizonyítani a lyuk megvizsgálásával, hogy Jasper sem tökéletes, de ez nem sikerült neki, amitől Ametiszt még szomorúbb lett. Steven és Peridot megpróbálja meggyőzni, hogy nem kell olyannak lennie, amilyennek született, akárki lehet. Ametiszt lázba jön, és megesküszik az itt készült ékkövekre, hogy legyőzi Jaspert úgy, hogy a lyukaknak beszél. Azonan összetéveszt egy ásott lyukat egy kijárattal. Nem tudták, hogy ki áshatta azt a gödröt, hiszen még friss volt. Rátaláltak Jasperre, és mellette rengeteg fertőzött ékkövet és gubanc ékkövet ketrecbe zárva.

Földlakók

Jasper beszél egy fertőzött ékkővel, Ametiszt háta mögé oson. Jasper észre veszi, és harcolni kezd az ékkővel. Ametiszt alul marad és azt mondja Stevennek, hogy nem tud győzni, mert selejtes. Steven azt mondja, hogy ez nem igaz, Ametiszt megöleli, és egyesülnek Füstkvarccá. Az új fúzió már könnyedén legyőzi Jaspert, ám ekkor az egyesül a Hószörnnyel, a fertőzött jáspis fúziót hozva létre. Füstkvarc forgószelet csinál a jo-jójával, ezért szétesik a fúzió, és a Hószörny ott hagyja Jaspert. Jasper megfertőződik, amiért egy fertőzött ékkővel egyesült, de Peridot időben kipuffasztja egy vasrúddal. Bebuborékolják az ékkövét, majd utána hazamennek.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki