FANDOM

Félkész
"Ezt meg kell javítanod!"
Ez a lap jelenleg félkész. Segíts a Steven Universe Hun wikinek a kibővítésével!

Az Égető szoba, vagy más néven Buborék szoba, az egyik szoba a Kristály Templomban, amit először a "Közös reggeli" részben lehetett látni. Átkozott tárgyak a középen lévő égetőben való elégetésére használják, és otthont ad bebuborékolt ékköveknek.

Róla

Gonosz tekercs

A láva gödör használat közben

Az Égető szoba mélyen, a Templom pincéjében található meg, a Kristályszívvel való közvetlen kapcsolódása miatt, amit egy kristály érrel tesz meg, ami Rózsa szobáján keresztül jön le ide.

Égető szoba nyit

Gránát, aktiválva a szobát

Egy láva gödör van középen, amiben elpusztítják a gonosz relikviákat, és más tárgyakat.

A szobában ékkövek lebegnek buborékokban a mennyezet körül, amik fertőzött és gubanc ékkövek ékkövei. Az Égető Szoba Gránát ékkövei által nyitható. Nem lehet tudni, hogy ez az ő szobája-e, vagy csak simán a Teplom ajtó ide vezet, ha Gránát használja.

Belakók

Minden fertőzött és gubanc ékkő, kivéve a Nyelv szörnyet, és a Gubancot, az Égető szobában lakik.

Történet

"Ezt meg kell javítanod!"
Ez a szekció jelenleg félkész. Segíts a Steven Universe Hun wikinek a kibővítésével!

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki